B2B Webshop met custom rules voor Gateway To Fashion

Gateway To Fashion is producent en houder van de merken Sensi Wear en Blue&Pink kidswear.
Klant: Gateway To Fashion

Vraag en doelstelling

Tijdens de corona crisis konden klanten van Gateway To Fashion niet langskomen om modellen af te nemen. De vraag was om digitaal vindbaar te worden zodat klanten van Gateway to Fashion op het internet de modellen kan bekijken en afnemen. Een B2B webshop kon dit oplossen. De webshop moet alleen toegankelijk zijn voor zakelijke klanten. Verder moest er een nieuwsbrief systeem aan gebonden zijn en specifieke business rules, zoals gratis verzending vanaf 500 euro.

Verrichte werkzaamheden

Webmelon heeft een B2B webshop opgericht die algemene informatie biedt aan alle website bezoekers. Voor een account heb je goedkeuring nodig van de eigenaar van Gateway To Fashion: je kan deze dus handmatig goedkeuren of afkeuren. Verder hebben wij Mailchimp geïmplementeerd, de webshop zo ingericht dat ze producten gemakkelijk online kunnen zetten met een voorraadsysteem en een pre-order systeem geïmplementeerd.

Resultaten

De eerste dagen van live gang zijn er al direct bestellingen binnen gekomen. Alle wensen vanuit Gateway To Fashion qua business rules en design zijn gerealiseerd. Een online webshop resulteert ook in effici├źntie: klanten kunnen op de bank gemakkelijk modellen bekijken, bestellen en ervoor betalen. Wij zijn nu nauwe partners!
De webshop is super snel online en makkelijk in gebruik. Webmelon is erg meedenkend en heeft zo alle benodigde functionaliteiten in de webshop geïmplementeerd. Eenmalige kosten, puur transparantie.
Kevin Chang
Eigenaar Gateway To Fashion (Sensi Wear en Blue&PinkKidswear)

Welkom bij Webmelon ­čŹë

Om je de beste ervaring te kunnen geven maken wij gebruik van Cookies ­čŹ¬. Door het gebruiken van onze website ga je hier automatisch mee akkoord. Wil je meer informatie? Klik dan hier.