81% van de consumenten zei dat ze het merk moeten kunnen vertrouwen om bij hen te kopen.
Met trots werk geleverd voor:
Wat is branding nou precies?
Branding wordt ingezet voor een bedrijf voor herkenbaarheid en identiteit van het merk. Door de huisstijl te ontwerpen die bij de identiteit van het bedrijf past en het vervolgens consistent door te voeren, wordt de identiteit en naamsbekendheid van het bedrijf verbreed. We kijken naar het verhaal achter jouw bedrijf en omvatten ze in één met branding: jouw huisstijl.
Het hebben van een unieke huisstijl is tevens een uitstekend manier om je te onderscheiden van jouw concurrenten. De logo is een erg belangrijk onderdeel van de identiteit en het imago. Het biedt onder anderen onderscheidend vermogen. Dat zorgt ervoor dat jouw bedrijf er uitspringt en betreffende kernwaarden uitdragen waar jouw doelgroep zich in kan terugvinden.
Lees hoe voorgaande samenwerkingen verliepen
Je weet dat jouw onderneming meer is...
Maar op welk manier kan je dat tonen?
- Branding helpt jou bij het onderscheiden van je concurrentie doormiddel van een uniek huisstijl;
- Een logo die herkenbaar en representatief is;
- Een professionele look doormiddel van een huisstijl handboek;
- Een spectaculair fysiek model van je logo;
- Positionering strategie om jouw unieke punten te benoemen die geen ander concurrent heeft;
- Je kernwaarden benoemen zodat klanten een emotionele band hebben met jouw bedrijf.
De 8 onderdelen van branding
Wist je dit al?
Bron: Reboot Online
Bron: 8ways
Bron: Stackla